Zwroty i reklamacje
ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA
REKLAMACJA

W Gepetto dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych towarów masz prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.
Aby zareklamować zakupiony towar, należy pobrać poniższy formularz, wydrukować oraz wypełnić czytelnie. Formularz należy załączyć do paczki ze zwracanym towarem i odesłać na adres magazynu zwrotów.
Przesyłkę należy wysłać na adres:
REKLAMACJA – GEPETTO
Ul. Kazimierza Wielkiego 27
50-077 Wrocław
Po otrzymaniu paczki z reklamowanym towarem nasz dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni drogą emailową.
Uszkodzenie podczas transportu:
Jeśli zamówiony towar został uszkodzony podczas transportu lub paczka nosi ślady otwarcia – prosimy, spisz protokół szkody w obecności kuriera bądź bezzwłocznie zgłoś zaistniałą sytuację do centrum obsługi klienta wybranego przewoźnika. Poinformuj nas także mailowo o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@gepetto.shop
Formularz reklamacyjny:
ZWROT

Masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki. Po otrzymaniu towaru, Gepetto zobowiązuje się w terminie 14 dni zwrócić pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność
Aby od odstąpić od umowy, czyli dokonać zwrotu towaru – pobierz formularz dostępny poniżej, wypełnij czytelnie, a następnie dołącz do paczki ze zwracanym towarem i odeślij w terminie 14 dni od odebrania przesyłki.
Przesyłkę należy wysłać na adres:
ZWROT –
Ul. Kazimierza Wielkiego 27
50-077 Wrocław
Formularz odstąpienia od umowy:

WYMIANA

Możesz dokonać WYMIANY towaru zakupionego w Sklepie internetowym Gepetto w terminie do 14 dni od daty odbioru zamówienia, na dowolny produkt dostępny w naszej ofercie!
Wymiany towaru można dokonać wyłącznie jeden raz w obrębie jednego zamówienia.
Dokonując wymiany, oświadczasz, że zapoznałeś się z jej regulaminem, dostępnym na dole strony.
Zasady wymiany towaru na podstawie Regulaminu
1. Zgłoś chęć wymiany na adres email: kontakt@gepetto.shop podając:
- #numer zamówienia;
- produkt, który chcesz zwrócić;
- produkt, który chcesz otrzymać;
- adres do wysyłki wymienionego towaru;
2. Obsługa Gepetto potwierdzi możliwość wymiany i zarezerwuje wybrany przez Ciebie produkt. Następnie nadaj paczkę na adres wskazany w formularzu.
3. POBIERZ i czytelnie wypełnij FORMULARZ WYMIAN dostępny na dole strony, ZAPAKUJ PACZKĘ ze zwracanym towarem oraz formularzem i wyślij do nas!
Nowy, wybrany produkt otrzymasz w przeciągu 14 dni od daty odbioru paczki przez Gepetto.
Uwaga:
- Wymiany można dokonać jeden raz w obrębie zamówienia.
- Bezpłatna wymiana obowiązuje wyłącznie na terenie Polski.
- Wymianie podlega towar nowy, nienoszący śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu lub etui. Wymianie nie podlegają produkty elektroniczne (bony podarunkowe) oraz produkty z OUTLETU lub reklamowane
- Wymiany można dokonać zarówno na produkt droższy jak i tańszy. W przypadku droższego, obowiązuje dopłata, w przypadku tańszego – zwrot środków na bon podarunkowy.
Formularz wymiany:

Regulamin Wymiany Towaru:
